onsdag 26 juni 2013

Det går bra nu!

Idag är fjärde dagen med väldigt lite kolhydrater och nu känns det rejält att det händer saker i kroppen. Igår gick jag runt med bomull i hjärnan hela dagen och var så sjukt hungrig. Idag är bomullen borta och jag mår bra, men jag känner mig lite svag. Av tidigare erfarenheter så tror jag kroppen är med på noterna redan i morgon igen, bara jag fortsätter mata den med fett.

Tränat har jag gjort ändå och faktiskt lyckats hålla mig kvar på samma vikter som jag låg på förra veckan, med kolhydrater. Lite längre setvila än annars, men annars har jag kunnat ösa på rätt bra.
Igår spökade hungern med mig under passet, men när jag tänker på vad jag presterade så var det "normalt". Faktiskt så går det riktigt bra!

Det ska bli spännande i morgon och se om kroppen och jag kan samarbeta. De är ryggdag 2, vilket innebär att marklyft står på schemat. Kärlek!! Jag ska ladda Mp3n med massa bra arg musik och mig själv med massa fett och gött innan.

Arbetsmässigt händer det MYCKET just nu och huvudet är smockfullt av olika slags information att processa. En löptur hade suttit fint för att hjälpa till att reda lite i allt, men typiskt av mig att komma på det kl 22.30 på kvällen. Löpning eller powerwalking är för mig bästa sättet att rensa skallen.

Hur gör ni för att "rensa skallen" och sortera tankarna??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar