söndag 21 april 2013

En god helg!

En helg fylld med goda vänner, god mat, fint väder och gott vin har passerat. Lite krasslig var jag idag pga allt det goda vinet, men det gav mig samtidigt en vilodag som jag nu i efterhand känner var välbehövlig. Jag mår gott i själen av alla goda energier jag fått till mig och jag mår gott i kroppen av att ha vilat så mycket.

Nu ligger jag i soffan och ska kolla ett av John Assaraf's webinars och tänker att internet banne mig är fantastiskt bra i det syftet. Internet är fantastiskt bra på flera sätt, men eftersom jag tycker om att lära mig saker och att själv försöka sprida kunskap, så tycker jag det är extra bra i just det syftet. När man kan skapa kurser online, webinars, mailinglistor mm.

Nu ska kommentarsfunktionen fungera, förresten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar