fredag 12 april 2013

Nytt liv, ny blogg?

Jo som sagt, det kliade så mycket i skrivarfingrarna att det fick bli en ny blogg.

Som vissa av er vet, så är mitt liv lite annorlunda idag än vad det var förr när jag bloggade.
2012 var ett förändringarnas år på många sätt och om mycket förändrades till det yttre så förändrades det ännu mer i mitt inre. 2012 blev ett slags katarsis. Jag gick igenom mycket inombords, omvärderade livet och fick lära mig vissa saker på nytt. Snubblade ihjäl mig mentalt 500 gånger, men reste mig 501 gånger.
I slutet på året började saker och ting äntligen falla på plats och en ny uppgraderad version av Sofia landade i 2013. :-)

Drömliv-bloggen kommer att handla om saker jag brinner för; om träning, kost, personlig utveckling, coaching, alternativmedicin mm. Min egen träning kommer att ta en del plats förstås :-)
Jag har grymt svårt att inte bli för personlig när jag skriver, men sådär våldsamt privat hade jag nog inte tänkt att bli här. Det är tänkt att bli lite mindre vardag, och lite mer informativa inlägg.

Vad jag däremot kommer att dela med mig av emellanåt är några av alla de viktiga insikter jag gjort under vägen. Jag lever ett jättebra liv idag och jobbar konstant för att göra det ännu bättre. Jag vill älska mitt liv, älska det jag gör! Jag ska leva mitt drömliv!

Därför fick bloggen heta Drömliv - för att jag SKA leva mitt drömliv - och jag vet att även DU kan göra det. Och vilken glädje det vore om det jag delar med mig av här, på något sätt kan hjälpa dig mot dina mål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar