onsdag 24 april 2013

Klent bröst!

Dagens träning blev bröst och triceps på Gymhuset. Var riktigt laddad för träning i morse men väl på gymmet hittade jag inget fokus. Jag hade en intensiv inre dialog där en stund ackompanjerad av hög och hård musik. Det blev ett ok pass till slut. :-)

Just bröst är något jag nyligen börjat lägga mer fokus på och där är jag än så länge jättesvag. Riktigt klen faktiskt. :( Jag tampas med både bänkpress och cable men jag SKA vinna! Bänkpress kör jag nästan bara i Smith än så länge, då jag sällan har passning. Men sakta, sakta går vikterna uppåt.

Triceps går däremot jättebra. Där trixar jag inte till det utan kör cable pressdowns, dips mellan bänkar och ibland lyft med någon viktskiva bakom huvudet. Enkelt och grymt effektivt.

MEN, jag provar gärna nya idéer, så dela med er av era bästa bröst- och tricepsövningar!!

 

2 kommentarer:

  1. Vad sägs om gymhuset klockan 10 på söndag?? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi får se om det går att ordna :-)

      Radera