torsdag 25 april 2013

Gör om, gör rätt!

Jag började prata för en tid sedan om att deffa. Jag började också göra det och ja, det gick ju fint inledningsvis. Jag tappade ett par kilon, började se lite mer muskeldefinition här och där... och sen vet jag inte riktigt vad som hände... Någonstans failade jag stort i motivationen och följde inte planen utan halkade tillbaka till min normalkost. Med påföljden att ett kilo smög sig tillbaka. Normalkost=normalvikt.

Under påskhelgen gick det riktigt åt pipan kostmässigt. Jag började med en liten Plopp och sen åt jag like there was no tomorrow i tre dagar. Boom, ett kilo till. Jag har hållt mig "nykter" sedan dess, tack och lov, och jag måste inse en gång för alla att mitt liv måste förbli ett sockerfritt liv.

Det är ju bara att lära sig av misstaget och ladda om. Gör om, gör rätt - nu kör jag vidare. Kosten SKA skötas. Cardion SKA skötas. Jag får dessutom hem en burk av Steel Nutritions Dendro-X i morgon som ska få hjälpa mig utöver kosten. Den har fått grymma recensioner så jag tror på den.

Brinn fett, brinn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar